در حال بارگذاری فایل ...
اپ کیک خونهدسترسی آسان‌تر

در رژیم به سر می‌برید اما سودای شیرینی‌جات رهایتان نمی‌کند؟ هیچ اشکالی ندارد، کیک خونه طرز تهیه پنکیک رژیمی را برایتان آماده کرده است. صبح اولین روز جمعه آینده، زودتر از بقیه بیدار شوید، طرز تهیه پنکیک رژیمی را بخوانید، خوشمزه‌ترین و سالم ترین پنکیک دنیا را درست کنید.

خودتان را محروم نکنید

اسم پنکیک که به میان می‌آید، تصاویری از صبحانه‌های جذاب و رنگارنگ پیش چشمان‌تان شکل می‌گیرد. صبحانه‌هایی خوشمزه که البته کالری فراوانی هم دارند و سانت سانت به دور شکم و بازوهایتان اضافه می‌کنند.

پنکیک هم که سردَم‌دار خوشمزه‌های چاق‌کننده با عسل و مربا و خامه و... سرو می‌شود و دل و هوش از شما می‌برد.

خب پس راه حل چیست؟ آنهایی که دل‌شان می‌خواهد هم غذای سالم و سبک بخورند و هم خودشان را از لذت چشیدن خوشمزه‌ها محروم نکنند چه باید کنند؟

این دوستان باید زحمت بکشند و مواد زیر را برای پنکیک آماده کنند.

آرد جو دو سر یک پیمانه
تخم مرغ سه عدد
موز یک عدد کوچک
پودر کاکائو تلخ سه قاشق غذاخوری (دلخواه)
کره بادام‌زمینی یک قاشق غذاخوری (دلخواه)
دارچین به میزان لازم
شیر کمی
روغن نارگیل دوم قاشق غذاخوری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اگر دنبال شیرینی سالمی برای صبحانه‌هایتان می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم گرانولابار کیک خونه را امتحان کنید.

پنکیک ؟ برای چند نفر؟ چند دقیقه؟

این میزان مواد اولیه برای پذیرایی از دو تا سه نفر با پنکیک در صبحی دل انگیز کافی‌ست و شما فقط باید پانزده دقیقه زمان بگذارید و آماده‌شان کنید.

هر جا صحبت از رژیم است، نام جو دو سر در میان است

ابتدا جو دو سر را در مخلوط کن خوب میکس کنید و کنار بگذارید.

تخم مرغ‌ها باید برای پنکیک بدوند

تخم مرغ‌ها را در ظرفی بشکنید و خوب هم بزنید تا ترکیب یکنواختی ایجاد شود. تخم‌مرغ‌ها باید بدوند و ادب بشوند، تخم‌مرغ‌های تنبل پنکیک را خراب می‌کنند. پودر شکلات و آرد جو دو سر را اضافه کنید و خوب هم بزنید.

کوکی رژیمی درست کرده‌اید تا حالا؟ اینجا روش تهیه‌اش را برایتان گذاشته‌ایم.

پنکیک، موزهای مغرور نمی‌خواهیم

موزها را پوست بگیرید و خوب له کنید تا ته مانده غرورشان از بین برود، موز مغرور پنکیک را خراب می‌کند. موزها اینجا به جای عسل و شکر کاربرد دارند تا کمی از کالری‌ها کم شود.  موزها نه تنها به صورت طبیعی پنکیک را شیرین می‌کنند، بلکه همه چیز را آسانتر هم می‌کنند نیازی نیست از همزن استفاده کنید یا ظرف بزرگی داشته باشید. همه چیز به سادگی انجام می‌پذیرد. چرا؟ چون صبح است و پنکیک هم غذای مخصوص صبحانه و هر دقیقه‌ای که بعد از خواب نیاز است تا صبحانه آماده شود بسیار مهم است و حیاتی.

مایه میانه رو پنکیک

حالا موز له شده و روغن نارگیل را به مواد اضافه کنید و باز خوب هم بزنید. اگر مایه خیلی سفت بود کمی شیر اضافه کنید تا به شکل ماست شل در بیاید. مایه پنکیک نباید خیلی سفت یا خیلی شل باشد.

کره بادام زمینی چربی مودب دارد

در این پنکیک همه مواد اولیه مودب و با فرهنگ‌اند، مثل کره بادام‌زمینی که چرب است اما چربی مفیدی دارد و ادب از سر و رویش می‌بارد.

پس اگر دوست دارید می‌توانید به مواد اضافه‌اش کنید.

دارچین فقط عطر ندارد

دارچین عزیز را به مواد اضافه کنید. ایشان قند خون را پایین می‌آورد و به رژیمی شدن پنکیک بسیار کمک می‌کند.

هندسه‌تان خوب است؟

یک ماهی‌تابه نچسب و تخت انتخاب کنید، بگذارید تا داغ شود و با فرچه و روغن کمی چربش کنید، میزان روغن نباید زیاد باشد. حرارت باید ملایم باشد.

کمی از مایه پنکیک را با ملاقه روی آن بریزید. اینجا نشان دهید چه قدر از هندسه می‌دانید. پنکیک‌تان باید شبیه دایره کامل شود اگر اوضاع خراب است از قالب‌های پنکیک هم می‌توانید استفاده کنید.

صبر کنید یک طرفش سرخ شود و حباب‌هایی رویش پدیدار شود، پنکیک را برگردانید و طرف دیگر را سرخ کنید.

بهترین ویژگی پنکیک چیست؟

شما هر تاپینگی که دوست دارید می‌توانید برای پنکیک‌تان در نظر بگیرید، اما قرار است پنکیک‌مان رژیمی باشد پس کمی خودتان را کنترل کنید. هر میوه‌ای که دوست دارید مجاز است. ماست یونانی که کم کالری است و پروتیین بالایی دارد هم قبول است. شاید حتی بتوانید کره بادام‌زمینی کم‌چرب هم پیدا کنید و برج پنکیک‌تان را زیبا بسازید.

براونی رژیمی. بله براونی رژیمی هم داریم. کیک خونه اینجا برای‌تان دستورش را قرار داده است. درست کنید و برای‌مان بگویید نتیجه چه طور شد؟

 

 

 

آدرس: خیابان خرمشهر، پلاک 60، طبقه 2، واحد 3 شماره انتقادات و پیشنهادات 09128303494
۰۲۱۹۱۰۷۰۲۵۶
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به کیک خونه می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین