در حال بارگذاری فایل ...
اپ کیک خونهدسترسی آسان‌تر

هیچ‌کس از کیک خوشگل و خامه‌ای بدش نمی‌آید. اگر وسایل موردنیاز برای تزئین کیک با خامه را در خانه داشته باشید، می‌توانید کیک خانگی را با سلیقه و شیک طراحی کنید. این وسایل پیچیده نیستند و تهیه‌ی آنها کار سختی نیست. «کیک خونه» وسایل موردنیاز تزئین کیک با خامه را برای شما نوشته.

شاید با دیدن کیک تزئین‌شده فکر کنید چقدر ماهرانه و دشوار کیک را خامه‌کشی کرده‌اند. اما اگر ابزار لازم را داشته باشید، خواهید دید که شما هم می‌توانید. فهرست وسایل موردنیاز برای تزئین کیک با خامه را بررسی کنید.

هیچ کدام قیمت خیلی گران یا طرز کار پیچیده‌ای ندارند. پس دست به کار شوید و بعد از این کیک‌ خانگی‌تان را جذاب و دلربا کنید.

شاید بار اول استفاده از وسایل تزئین کیک، کمی سخت باشد. یا کیک یک‌دست و ماهرانه‌ای درست نکنید. اما ناامید نشوید. خیلی زود می‌توانید کیک‌های مناسبتی، مثل سالگرد، تولد یا مهمانی را خودتان تزئین کنید.

۱- قیف خامه زن

قیف در خیلی از آشپزخانه‌ها پیدا می‌شود. چراکه می‌توانید به‌غیر از تزئین کیک، برای تزئین غذا و دسرها از آن استفاده کنید. اما اگر تا حالا به فکر خرید قیف نیفتاده بودید، خوب است درموردش بیشتر بدانید.

بعضی از مدل‌های قیف، یک بار مصرف هستند. ما که پیشنهاد می‌کنیم به فکر محیط‌زیست باشید و از این مدل صرف‌نظر کنید. مدل‌های دیگر آن پلاستیکی یا سیلیکونی ساخته شده‌اند. کافی‌ست خامه‌ی قنادی را بزنید و در قیف بریزید. بعد با انتخاب ماسوره‌ی موردنظرتان، روی کیک شکوفه‌های ریز و درشت خامه‌ای بسازید. حالا که حرف از ماسوره شد، ببینید چه مدل‌هایی دارد.

۲- ماسوره

 

ماسوره ممکن است پلاستیکی یا فلزی باشد. سایز و شکل ماسوره‌ها خیلی متنوع است. دست‌تان را در تزئین کیک حسابی باز می‌گذارد. از ماسوره‌ی ریز تا درشت، از گل، تا ستاره و برگ، هر چه بخواهید در بازار پیدا می‌شود. اغلب بسته‌بندی‌ها، چند سایز ماسوره را کنار هم جمع کرده‌اند.

۳- صفحه گردان کیک

یکی از وسایلی که خامه‌کشی را آسان می‌کند، صفحه گردان کیک است. یک صفحه از جنس چوب، فلز یا پلاستیک، روی پایه قرار می‌گیرد. به این ترتیب، نیازی نیست دور کیک بچرخید. بلکه کیک برای شما می‌چرخد.

۴- کاردک خامه کشی

بدون شک یکی از مهم‌ترین وسایل موردنیاز برای تزئین کیک با خامه کاردک است. با داشتن کاردک خامه‌ کشی خیلی راحت می‌توانید دور کیک را با خامه بپوشانید.

آن را یک‌دست کنید و اضافه‌هایش را بردارید. کاردک‌های رنگی خیلی جذاب و کاربردی هستند. از کاردک فلزی هم می‌توانید بهره ببرید.

۵- کاردک شیرینی پزی (اسپاتولا)

کاردک شیرینی پزی باریک‌تر از کاردک خامه‌کشی‌ست. اما مثل چاقو دندانه‌ ندارد. خلاصه حسابی کارتان را در تزئین کیک راه می‌اندازد.

بعضی از مدل‌های کاردک که به آن پالت هم می‌گویند، در انتها خمیده هستند. بعضی‌هاشان هم صافند. مدل‌های خمیده خوش‌دست هستند. کار کردن با آنها لذت بیشتری دارد.

۶- کاغذ کیک

کاغذ کیک کمک می‌کند کیک سر نخورد. پس آن را دست‌کم نگیرید. قبل از شروع کار زیر کیک کاغذ بیندازید. این کاغذ ممکن است نازک یا از جنس مقوا باشد.

۷- همزن برقی

یکی از وسایل موردنیاز برای تزئین کیک با خامه همزن است. برای تزئین کیک از خامه قنادی یا باتر کریم استفاده می‌شود. هر کدام را درست کنید، همزن برقی لازم دارید. شما که نمی‌خواهید ساعت‌ها با همزن دستی باترکریم درست کنید؟

۸- رنگ خوراکی

باوجود رنگ‌های خوراکی، تزئین کیک کار هیجان‌انگیزی می‌شود. باتوجه به رنگ و نوع کیک، خامه را رنگی کنید. این رنگ‌ها ضرری ندارد و طعم خامه را خراب نمی‌کند.

۹- ترافل و مروارید

بی‌دردسرتر از ترافل و مروارید چه چیزی پیدا می‌کنید؟ خامه‌کشی که تمام شد، چند قاشق ترافل رنگی بردارید و روی آن بپاشید. ترافل در شکل‌ها و رنگ‌های مختلفی هست که باتوجه به مدل‌ کیک‌تان، یکی را انتخاب می‌کنید.

ترافل به خامه می‌چسبد و جدا نمی‌شود. مرواریدها ممکن است ریز یا درست باشند. حوصله کنید و روی گل‌های خامه‌ای‌تان مروارید بچینید.

۱۰- اره کیک بری

شاید دل‌تان بخواهید کیک را به چند لایه تقسیم کنید. بعد بین هر لایه خامه بریزید. خیلی هم انتخاب خوب و خوش‌مزه‌ای‌ست. برای این‌که کیک یک‌دست و خوشگل برش بخورد، از اره کیک‌بری کمک بگیرید.

وسایل موردنیاز برای تزئین کیک با خامه را از کجا بخریم؟

فروشگاه‌های لوازم قنادی بهترین گزینه برای خرید وسایل تزئین کیک هستند. بعضی وسایل مثل برس سیلیکونی یا کاغذ کیک را در پلاسکو هم پیدا می‌کنید. اگر به خرید اینترنتی عادت دارید، می‌توانید سری به فروشگاه‌های آنلاین بزنید. همه‌ی این وسایل در فروشگاه آنلاین پیدا می‌شود.

از کیک و خامه حرف زدیم و اشتهاهان باز شده. چرا نگاهی به محصولات «کیک‌خونه‌» نیندازید؟

آدرس: خیابان خرمشهر، پلاک 60، طبقه 2، واحد 3 شماره انتقادات و پیشنهادات 09128303494
۰۲۱۹۱۰۷۰۲۵۶
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به کیک خونه می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین