در حال بارگذاری فایل ...
اپ کیک خونهدسترسی آسان‌تر

چگونه بدون همزن کیک درست کنیم؟ از قدیم گفته‌اند کسی که بخواهد کاری را انجام دهد، سنگ هم از آسمان ببارد انجام می‌دهد. حالا با من بیایید تا برایتان بگویم چگونه بدون همزن کیک درست کنیم؟

چگونه بدون همزن کیک درست کنیم

همزن، زنی با کفش پاشنه بلند

شاید در فیلم‌ها و عکس‌های مختلف همیشه کسی که کیکی خوشگل و جذاب را پخته است در آشپرخانه‌ای مدرن با تجهیزات کامل دیده باشید. عضو اصلی این فیلم‌ها و عکس‌ها هم همزنی کاسه‌دار و یا همزنی برقی از برندی معروف با رنگی جیغ و زیبا بوده است. معمولا هم همزن جذاب قرمز است و مانند زنی با کفش پاشنه بلند قرمز دلبری می‌کند.

اینجاست که شمایی که هنوز خیلی ماهر نشده‌اید، از پختن کیک می‌ترسید و پا پس می‌کشید. فکر می‌کنید بدون همزن هیچ آرد و شکری با هم مخلوط نمی‌شوند و سرتان بی‌کلاه می‌ماند.

سخت در اشتباهید چرا که با دست‌هایتان هم کارتان راه می‌افتد، فقط کمی باید بیشتر تلاش کنید و دقت خرج کنید.

یک راه سریع‌تر برای رسیدن به کیک وجود دارد. کلیک کنید و سفارش دهید.

قاشق، اولین فرشته نجات

دیگر قاشق را که همه در خانه‌هایتان دارید. همان کافی ست. اما بدانید که قاشق‌ها در اندازه‌ها و جنس‌های متفاوتی در بازار عرضه می‌شوند. قاشق شما باید به اندازه کافی و متناسب با موادتان بزرگ باشد.

معمولا قاشق چوبی محبوب‌تر است، قاشق سیلیکونی انعطاف پذیر است و به شما کمک می‌کند راحت‌تر مواد کنار ظرف را بتراشید، اما انرژی زیادتری هم از شما هنگام هم زدن می‌گیرد.

قاشق‌های فلزی هم در امر همزدن توانا هستند اما دستهایتان را خسته می‌کنند. خلاصه که قاشقی انتخاب کنید که با آن راحت باشید.

همزن دستی

چگونه بدون همزن کیک درست کنیم

دیگر اسمش رویش است. هم می‌زند اما با کمک دست‌های مبارک شما. همزن دستی آمده تا هوا وارد ترکیب کند و بافتی سبک و نرم تحویلتان دهد. او مانند قاشق جنس‌ها و اندازه‌های فراوان دارد، سیلیکونی و فلزی مثلا. فقط حواستان باشد با توجه به حجم موادتان ا زاندازه مناسبش استفاده کنید.

کاسه همزن

خوب بالاخره شما جایی را می خواهد تا مواد را در آن مخلوط کنید. بگردید دنبال کاسه‌ای مناسب از نظر اندازه و تناسبش با حجم مواد. اگر دسته داشته باشد تا شما یک دست به کاسه بگیرید و دست دیگر به همزن عالی می‌شود. راستی کف آن را چک کنید تا از این مدل‌ها نباشد که هوس لیز خوردن به سرش بزند.

پاییز که می‌شود آدم دلش همه چیز را پاییزی میخواهد حتی کیک را. به نظر شما هم کیک عسلی پاییزی است؟ اینجا بررسی‌اش کنید.

کره و شکر را چه طور هم بزنیم؟

شما اول کره را از یخچال بیرون بیاورید تا به دما‌ی محیط برسد، اگر به تکه‌های کوچک تقسیمش کنید زودتر این اتفاق میفتد. کره را روی لبه داخلی کاسه قرار دهید و با پشت قاشق چوبی بزرگی آن را له کنید، شکر را اضافه کنید و خوب هم بزنید. ترکیب افزایش حجم خواهد داشت که به خاطر قرار گرفتن هوا در بین فضاهای خالی ترکیب است.

شلاق زدن را بیاموزید

چگونه بدون همزن کیک درست کنیم

مخلوطی مثل تخم‌مرغ و شکر بهتر است که با همزن دستی ترکیب شود و به سرعت هم زده شود. شما باید ضربه زدن به صورت شلاقی را یاد بگیرید، سریع و به حالت دایره شکلی دستتان را حرکت دهید تا هوا را وارد ترکیب کنید و بافتی نرم و سبک تحویل بگیرید.

کدام کیک به همزن برقی نیاز دارد؟

تقریبا تمام رسپی‌ها قابلیت استفاده از همزن دستی را دارند، اما سعی کنید برای رسپی‌هایی که مواد سفت دارند از همزن برقی استفاده کنید و یا وقتی می‌خواهید کیکی در ابعادی بزرگ تهیه کنید و حجم زیاد از مواد دارید از همزن دستی استفاده نکنید.

کلک بزنید

چگونه بدون همزن کیک درست کنیم

در بعضی از دستورها شما اجازه جایگزینی روغن و کره را دارید، روغن نه نیازی به آب شدن دارد و نه مخلوط کردنش سخت است. یعنی شما در وقت و انرژی با جایگزینی یک ماده اولیه صرفه‌جویی خواهید کرد.

همزن بخریم یا نه؟

اگر در ابتدای راه هستید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم، عجله نکنید، کمی انرژی وقت بیشتری صرف کنید تا راه بیفتید. تا آن موقع همین ابزارهایی که برایتان گفتیم کارتان را راه می‌اندازند، بعد خوب تحقیق کنید و با توجه به نیازتان همزن برقی مناسبی خریداری کنید.

بدون همزن کیک درست کردید؟ بدون فر هم می‌شود کیک درست کرد. می‌گویید نه؟ اینجا را ببینید.

 

آدرس: خیابان خرمشهر، پلاک 60، طبقه 2، واحد 3 شماره انتقادات و پیشنهادات 09128303494
۰۲۱۹۱۰۷۰۲۵۶
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به کیک خونه می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین