در حال بارگذاری فایل ...
اپ کیک خونهدسترسی آسان‌تر

چیزکیک بدون پنیر

چیزکیک بدون پنیر،اسمش کمی طعنه‌آمیز به نظر می‌آید، مثل آبگوشت بدون گوشت. اما خیالتان راحت باشید، جایگزین‌های جذابی برای پنیر هست و چیزکیک بدون پنیر شما سبک و سالم از آب در می‌آید. این چیزکیک خیلی هم سریع و راحت آماده می‌شود. چیزکیک بدون پنیر به جای پنیر، ماست دارد.

شما هم جز افرادی هستید که عاشق طعم چیزکیک هستند اما توان شمردن کالری‌های اضافه‌ای که پنیر و خامه به جانشان می‌ریزند را ندارند؟

این رسپی مخصوص شماست، سالم و سبک و صد البته خوشمزه. با خیال راحت و بدون عذاب وجدان بخورید. هر تعداد اسلاید که دوست دارید نوش جان کنید.

خواهید دید که احساس سنگینی ندارید و به بدنتان هم آسیب نرسانده‌اید. راستی ماست یونانی اگر استفاده کنید، حالت خامه‌ای را هم از دست نخواهید داد. خاطرتان باشد از برند مورد علاقه‌تان خرید کنید. ماست یونانی در تهیه انواع صبحانه‌ها، کیک ها، اسموتی‌ها و حالا هم چیزکیک بدون پنیر ما کاربرد دارد.

چیزکیک بدون پنیر عصرانه‌ای مملو از پروتیین است که همه را سرخوش خواهد کرد و بابت این سرخوشی مدیون شما می‌شوند.

دوست دارید چیز کیک وانیلی یخچالی درست کنید؟ دستورش اینجاست.

چیزکیک بدون پنیر را با این مواد درست کنید:

لایه اول: کراست  
بسکویت پتی بور ۲ بسته
کره ۷۵ گرم
لایه دوم: جایگزین لایه پنیری  
ماست ۴ قاشق غذاخوری سر پر
پودر شیر ۱ لیوان
پودر قند ۱ لیوان
لایه سوم: رویه چیزکیک بدون پنیر  
شیرعسلی ۴/۳ لیوان
پودر کاکائو ۲ قاشق غذا خوری
آب ۱ لیوان سرخالی

راز گل سرخ

اول بیسکوییت‌ها را پودر کنید، اما نه آنقدری که حالت کرانچی خودشان را از دست بدهند، یک مرحله مانده تا کاملا پودر شوند رهایشان کنید. کمی پودر هل یا گل سرخ خوش‌بوترشان می‌کند اما بدون اینها هم خوش‌بو هستند.

کره مروج دوستی و مودت بین بیسکوییت‌ها

آقای کره باید قبلا به دمای محیط رسیده باشد تا کلامش نرم باشد و در دل بیسکوییت‌ها بنشیند، منسجم‌شان کند و از متلاشی شدنشان جلوگیری کند، خوب مخلوط‌شان کنید و کمی ورز دهید.

 

چیزکیک بدون پنیر

کمربندها را ببندید

چیزکیک هر نوعی که باشد قالب کمربندی را دوست دارد، پس کف و دیواره‌ها را با کاغذ روغنی بپوشانید و اگر قالب کمربندی نداشتید، هر قالب دایره‌ای ساده‌ای کفایت می‌کند.

چیزکیک تنوری کیک خونه تازه از آغوش تنور بیرون آمده است.

هیچ منفذ خالی در چیزکیک بدون پنیر باقی نگذارید

مخلوط کره و بیسکوییت‌ها را به قالب انتقال دهید، فشار دهید تا خوب کف و نیمی از دیواره‌ها را بپوشاند. منسجم که شد رویش را می‌پوشانیم و تا آماده شدن لایه‌های بعدی در یخچال استراحت می‌دهیم.

کسی حواسش به فر بوده است؟

فر را ا ز قبل روی دمای ۱۸۰درجه سانتی‌گراد گرم کنید

لایه‌ای که به جای پنیر آمده را آماده کنید

پودر شیر، ماست و پودر قند رو با هم مخلوط کنید. میزان پودر قند را با عشق‌تان به شیرینی بسنجید.

خوب که با هم مخلوط شدند به کراست که تا حالا در یخچال بوده است اضافه‌شان کنید و بگذارید خوب به خورد هم بروند و برا‌ی هفت دقیقه در فر رهایشان کنید.

رویه چیزکیک بدون پنیرتان را بسازید

کراست و لایه جایگزین پنیر را از فر درآورید تا در حال خنک شدن هستند، لایه سوم را درست کنید.

شیر عسلی، آب و پودر کاکائو را با هم مخلوط کنید و روی حرارت با شعله کم قراردهید، هم بزنید تا کمی آبش تبخیر شود و غلظت پیدا کند. بعد روی لایه‌های قبلی که خنک شده‌اند بریزید و خوب پهنش کنید.

چیزکیک بدون پنیر

همه به سرما محتاجیم

با پنیر یا بدون پنیر چیزکیک برای اینکه خودش را بگیرد باید چند ساعتی را درفریزر سر کند، مثلا پنج الی شش ساعت، می‌توانید مدام به چیزکیک بدون پنیر سر بزنید، لایه سوم اگر خودش را گرفته بود باز یک ساعت دیگر زمان بدهید.

عجله کنید چیزکیک بدون پنیر می‌شکند

چیزکیک بدون پنیر آماده شده است، برای برش زدن کمی به او زمان دهید تا از حالت یخ‌زدگی بیرون بیاید، اگر در همان حال برش بزنید می‌شکند.

این چیزکیک را می‌توانید یک روز قبل از سرو آماده کنید و دریخچال نگهداری کنید.

یادتان نرود با میوه‌های فصل، شکلات و هر آنچه که دوست دارید، تزیینش کنید.

صفحه‌ی چیزکیک‌های کیک خونه را ذخیره کنید، به محض اینکه هوس کردید، سفارش بدهید و چند ساعت بعد از خجالت چشم دلتان دربیایید.

آدرس: خیابان خرمشهر، پلاک 60، طبقه 2، واحد 3 شماره انتقادات و پیشنهادات 09128303494
۰۲۱۹۱۰۷۰۲۵۶
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به کیک خونه می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین