در حال بارگذاری فایل ...
اپ کیک خونهدسترسی آسان‌تر

پختن کیک بدون روغن از آن داستان‌های باورنکردنی نیست که مثل یک معجزه اتفاق بیفتد. بپذیرید یا نه، این یک داستان حقیقی است. به طور کلی یک اسلایس کیک به همراه یک فنجان چای می‌تواند یک قدردانی باشکوه از بدنتان باشد. قطعا طعم این دو ترکیب یک لذت توام برای زبان و معده شما خواهد داشت. اما اگر در یک رژیم غذایی باشیم احتمالا بعد از اتمام حتی یک چنگال کیک عذاب وجدانی همراه با کوفت شدن کیک نصیبمان خواهد شد. حال بین عذاب وجدان یا کیف زبان کدام را انتخاب می‌کنید؟! کیک بدون روغن به عنوان پیشنهاد سوم بهترین راه و انتخاب است. پخت کیک بدون روغن محال نیست، راز مگو هم نیست. فرض کنید رسیدن به طعم بی‌نظیر کیک بدون عذاب وجدان روغن زیاد، مقصد یک سفر است. برای رسیدن به این مقصد چه اقداماتی لازم است؟

چمدانتان را پیدا کنید

سفر رفتن بدون بستن چمدان، کوله‌پشتی یا ساک مسافرتی امری محال است. این همراه معمولا با توجه به تعداد هم‌سفران انتخاب می‌شود. چمدان این سفر به پیشنهاد ما یک قالب 23 سانتی برای 10 نفر است که باید چرب و به آرد مزین شده باشد. حال شما می‌توانید با توجه به هم‌سفران یا تجهیزات در دسترس این قالب را تغییر دهید و برای پخت کیک بدون روغن آماده شوید.

چمدان خود را با مواد اولیه پر کنید

برای داشتن یک سفر خوب و لذت بردن از اقامت باید تجهیزات مورد نیاز را همراه داشته باشید. سفر بدون یک چمدان مثل دویدن بدون کفش است! شما که دوست ندارید تاول پاهایتان را زخمی کند؟ این تجهیزات و مواد اولیه سفر عبارت‌اند از:

  • آب جوش ¾ پیمانه
  • آرد 1 و ½ پیمانه
  • آب لیمو تازه ½ قاشق غذاخوری
  • بیکینگ پودر 1 و ½ قاشق چای خوری
  • نمک ½ قاشق چای خوری
  • شکر 1 و ½ پیمانه
  •  تخم مرغ 1 عدد
  • زرده تخم مرغ ¾ پیمانه
  • رنده پوست پرتقال 1 قاشق غذاخوری
  • آب پرتقال 1 قاشق غذاخوری

کیک بدون روغن

سوخت کیک بدون روغن را آماده کنید.

قبل از شروع آماده سازی مرحله پخت کیک بدون روغن باید سری به سوختتان بزنید. پس شما هم اول فر را روی 170 درجه سانتی‌گراد روشن کنید. فر آماده و گرم همان فوت کوزه‌‌گری است.

هم‌سفران را با هم آشنا کنید

مرحله‌ی اول آشنایی آرد، بکینگ‌پودر و نمک است. چطور این 3 هم‌سفر را با هم همراه کنیم؟ با 3 بار الک کردن به خودی خود این سه ماده با هم اخت می‌گیرند و برای شروع پخت کیک بدون روغن آماده می‌شوند.

مرحله‌ی دوم آشنایی تخم مرغ با شکر است. البته قبل از شروع باید به همرنگ شدن این جماعت فکر کنید. زرده‌ها را جدا کنید به همراه یک تخم مرغ کامل، در یک کاسه‌ی بزرگ هم بزنید تا رنگشان روشن شوند. به این ترتیب به آهستگی شکر را اضافه کنید تا یک دست شوند. 10 دقیقه برای این آشنایی کافیست.

مرحله‌ی سوم آشنایی مخلوط مرحله دوم با محصولات میوه‌ایست. رنده پوست پرتقال را با آب پرتقال و آب لیمو به محصول اضافه کنید، از همزن برای کمک بی‌دریغش خداحافظی کرده و آرد را به آرامی به مخلوط اضافه کنید. حال که همزنی در کار نیست چه کنید؟ از یک لیسک یا کف‌گیر برای ادامه راه کمک بگیرید.

مرحله چهارم اضافه کردن آب جوش به مخلوط است. این کار را سریع انجام دهید و از هم زدن زیاد مواد بپرهیزید. در ضمن اگر دوست داشته باشید کیک شکلاتی بدون روغن تهیه کنید نیز می‌توانید از این وبسایت کمک بگیرید.

تبریک، شما آماده سفرید

همسفران که حالا یک دست شده‌اند را در قالب بریزید و به مدت 1 ساعت در فر 170 درجه سانتی‌گراد قرار دهید. بعد از یک ساعت می‌توانید از این سفر لذت ببرید.  تجربه خوردن یک اسلایس کیک از آن لذت‌های فراموش نشدنی است که هر زمان و برای همه می‌تواند به یاد ماندنی باشد. حال اگر این کیک بدون روغن باشد، درد و خون‌ریزی و عذاب وجدان کمتری برای روح و روانمان خواهد داشت. پیشنهاد ما به شما این است که همین حالا آستین‌هایتان را بالا زده و عازم سفر دلپذیر پخت کیک بدون روغن شوید در ضمن برای تزیین کیک می‌توانید روی پودر قند یا پودر نارگیل حساب باز کنید.

کیک بدون روغن

اما اگر زمان کافی برای پخت‌وپز ندارید یا چمدانتان در دسترس نیست نگران نباشید. محصولات کیک خونه می‌توانند بهترین انتخاب و یک شوک غذایی برای معده‌تان باشد. این یک بار را سخت نگیرید و خودتان را مهمان یک میان‌وعده دلچسب کنید.

 

آدرس: خیابان خرمشهر، پلاک 60، طبقه 2، واحد 3 شماره انتقادات و پیشنهادات 09128303494
۰۲۱۹۱۰۷۰۲۵۶
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به کیک خونه می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین