در حال بارگذاری فایل ...
اپ کیک خونهدسترسی آسان‌تر

اگر عزیز کوچکی در منزل‌تان دارید که با نفس کشیدنش خانه را زنده نگه می‌دارد، پس به احتمال زیاد به فکر کیک دختر کفشدوزکی افتاده‌اید. در این متن از کیک دختر کفشدوزکی و ماجراجویی‌هایش برایتان می‌گوییم.

کیک دختر کفشدوزکی

دختر کفشدوزکی کیست؟

افسانه دختر کفشدوزکی و گربه سیاه، مجموعه انیمیشن قهرمانی است که توسط استودیوهای فرانسوی ساخته شده است.

دو شخصیت نوجوان اصلی دارد که به ابر قهرمان تبدیل می‌شوند و وظیفه دفاع از شهری را در برابر ارباب شرارت پیدا می‌کنند.

این شخصیت‌ها در بین کودکان بسیار مشهور شده‌اند به نحوی که تا به حال این مجموعه در سی کشور دنیا دوبله شده است.

کودکان شما، چه محصولی را از بین محصولات کیک‌خونه بیشتر دوست دارند؟ ما برای آنها پیروک توت‌فرنگی را پیشنهاد می‌کنیم.

کیک دختر کفشدوزکی، آری یا نه؟

تاثیر رسانه آنقدر قوی‌ست که وقتی شخصیت کارتونی خلق می‌شود در مدتی کوتاه تمام جهان را در بر می‌گیرد و کودکان از جای جای جهان هستی به اتفاق تحت تاثیر شخصیت قرار می‌گیرند.

کارهایش را تقلید می‌کنند در رویایشان همان شخصیت می‌شوند و دوست دارند دور و برشان را با وسایل او و یا وسایلی که غرق در تصاویرش هستند پر کنند.

به نظر می‌آید شخصیت مورد نظر حتی از کیک تولد هم نمی‌گذرد و از این قافله عقب نمی‌ماند. بچه‌ها دوست دارند در روز تولدشان هم همه چیز با شخصیت گره بخورد و روزی را قهرمان‌گونه بگذرانند.

شاید خیلی هم بد نباشد، اگر با دقت مراقب چشم‌های او بوده باشید و با آگاهی اجازه ورود این شخصیت به حریم کودک را داده باشید، چه اشکالی دارد که تصویر قهرمانش روی کیک هم نقش ببندد.

کودک از شخصیت الگو می‌پذیرد، مانند او شجاع می‌شود و مشکلات را از سر می‌گذراند.

کیک دختر کفشدوزکی

دعوت از دختر کفشدوزکی به روی کیک

راحت‌ترین راه دعوت از دختر کفشدوزکی برای حضور چند ساعته‌اش بر روی کیک دلبندتان، تماس با شیرینی فروشی محبویتان و سفارش کیک دختر کفشدوزکی ست.

اما اگر دلتان می‌خواهد، کیک هم بخشی از هدیه شما به فرزندتان باشد، می‌توانید از کاغذ روغنی کمک بگیرید که در ادامه توضیحاتش را می‌خوانید.

در ضمن در تهیه بیشتر کیک‌هایی که تصویری رویشان چاپ شده، از رنگ‌های شیمیایی استفاده می‌شود که بسیار مضر هستند.

عکس دختر کفشدوزکی را پیدا کنید

طرح مورد نظرتان را در سایز مورد نیازتان پرینت بگیرید. اگر اولین بار است که امتحان می‌کنید، بهتر است از طرح‌هایی استفاده کنید که ساده ترند و جزییات کمتری دارند.

براونی فندقی کیک خونه را تا حالا به کسی پیشنهاد دادید؟ هیچ وقت دیر نیست، همین حالا پیشنهاد بدهید.

دختر کفشدوزکی چه رنگی ست؟

برای ایجاد رنگ‌های متفاوت موجود در طرح در ظرف‌های مختلف خامه‌ها را به رنگ‌های طرح در بیاورید. به جای خامه از کریم باتر هم می‌توانید استفاده کنید. برای هر رنگ باید یک قیف داشته باشید، اگر قیف ندارد با کاغذ روغنی بسازید.

کیک دختر کفشدوزکی

دختر کفشدوزکی را منتقل کنید

یک شیشه روی طرح پرینت شده قرار دهید، کاغذ روغنی را روی شیشه بگذارید. با نوک قیف خامه زنی بسیار نازک شروع به کشیدن خطوط اصلی طرح کنید و چارچوب را بکشید. حواستان باشد دختر کفشدوزکی بسیار پر انرژی ست، مدام در حال ورجه وورجه است، کاغذ روغنیتان را خوب سفت کنید.

دختر کفشدوزکی پر از رنگ و زیبایی ست

حالا به کمک خامه‌های رنگ شده، بقیه قسمت‌های طرح را رنگ کنید.

اگر خطوط شما با خامه تزیینی زیاد صاف نبود می‌توانید از حوله کاغذی برای مرتب نمودنش استفاده کنید.

با احتیاط حمل شود!

حالا خیلی با احتیاط، کاغذ روغنی را به فریزر انتقال دهید تا خامه‌های روی آن سفت شوند. بعد از اینکه کاملا خودشان را گرفتند، با احتیاط کاغذ را روی کیک خامه زده شده قرار دهید. و با آرامش کاغذ را از خامه‌های سفت شده جدا کنید.

این کار را با حوصله انجام دهید. به جای کاغذ روغنی می‌توانید از سلفون هم استفاده کنید.

دختر کفشدوزکی کیک اسفنجی را دوست دارد

معمولا در کیک‌هایی که نیاز به طراحی و تزیین دارند از کیک اسفنجی استفاده می‌کنند، چرا که کیک‌های کره‌ای سنگین هستند و برای کیک‌های تزیین شده که نیاز است برای جلوگیری از خشک شدن سریع آنها تمام سطحشان با مواد پوشیده شود، کیک‌های اسفنجی سبک انتخاب بهتری هستند.

جواب بسیاری از سوالات شما درباره کیک و شیرینی در وبلاگ کیک خونه منتظر شماست. اگر به ما سر زدید و مطالب برایتان مفید بود. از ارائه نظراتتان دریغ نکنید.

آدرس: خیابان خرمشهر، پلاک 60، طبقه 2، واحد 3 شماره انتقادات و پیشنهادات 09128303494
۰۲۱۹۱۰۷۰۲۵۶
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به کیک خونه می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین