در حال بارگذاری فایل ...
اپ کیک خونهدسترسی آسان‌تر

میل کردن بدون دغدغه‌ی کیک یکی از آن حسرت‌های افرادی‌ست که از رژیم‌های لاغری تبعیت می‌کنند. فکرش را بکنید، همین حالا که برخی از افراد بدون فکر کردن به چاقی مشغول آماده‌سازی کیک برای یک عصرانه‌ هستند، برخی در حسرت یک اسلایس کوچک کیک، با چای و خرما سرشان را گرم می‌کنند. منصفانه نیست ما هم قبول داریم اما یک خبر خوش برای شما دوست‌داران شیرینی داریم که می‌تواند چشمانتان را نورانی کند. کیک رژیمی با جو پرک، همان چیزی است که شما به آن نیاز دارید. چطور این کیک رژیمی را تهیه کنید؟ با ما تا انتها همراه باشید تا دستور پخت این میان‌وعده‌ی جذاب و سالم را در اختیارتان بگذاریم

پیش به سوی تناسب اندام با یک کیک رژیمی

خوردن یک میان‌وعده‌ی سالم در هر رژیم غذایی توصیه می‌شود. این میان‌وعده معمولا باید کالری کمی داشته باشد و گشنگی را برطرق کند. در دستور پخت کیک رژیمی با جو پرکی که قرار است با هم درست کنیم، خبری از شکر و روغن نیست. باورتان نمی‌شود؟ حق دارید. سخت است ترکیبی بدون وجود آرد و روغن یک کیک خوشمزه بسازد. آن هم یک کیک رژیمی و کم کالری. اما چرا آرد جو پرک؟ فوت کوزه‌گری این کیک همین‌جاست. آرد جو پرک باعث می‌شود به مدت زیاد احساس سیری داشته باشید. بنابراین با خوردن کیک رژیمی با جو پرک، نه تنها از خوردن شیرینی محروم نیستید، بلکه تا ساعت‌های بسیار سراغ خوراکی‌ها نمی‌روید. همچنین به دلیل داشتن تخم مرغ و شیره مواد معدنی مورد نیاز بدن نیز تامین می‌شود. شیره؟! بله. برای آشنایی با سایر مواد اولیه آماده باشید.

آماده‌سازی مواد اولیه کیک رژیمی با جو پرک

برای آماده‌سازی مواد اولیه‌ی این کیک قرار نیست قله‌ای را فتح یا دکانی را زیر و رو کنید. این مواد کاملا در دسترس شما هستند. مواد اولیه در این دستور تهیه برای 8 نفر مناسب است. شما می‌توانید بر حسب تعداد نفرات مواد را کم یا زیاد کنید. مواد موارد نیاز عبارت‌اند از:

مواد لازم مقدار
آرد جو پرک 1 پیمانه
شیره انگور یا خرما یا توت 3/2 پیمانه
تخم مرغ 3 عدد
بکینگ پودر 1 قاشق چای‌خوری
وانیل نصف قاشق چای‌خوری
آب‌جوش 2 قاشق غذاخوری

 

 

 

 

 

 

 

 

مواد آماده به صف، حالا نوبت ترکیب‌بندی است

قبل از شروع ماجرا فراموش نکنید که فر را روی دمای 180 درجه روشن کنید. اولین کار در تهیه‌ی کیک رژیمی با جو پرک، ترکیب تخم مرغ با وانیل است. چقدر این کار را انجام دهید؟ به مدت 5 دقیقه مواد را به کمک هم‌زن ترکیب کنید تا پف کنند. حالا نوبت اضافه کردن بخش شیرین ماجراست. همان‌طور که اشاره شد در پخت کیک رژیمی با جو پرک از شکر استفاده نمی‌شود. جایگزین شکر در این دستور پخت چیست؟ شیره‌ی انگور، خرما یا توت علاوه بر این‌که انتخاب سالم‌تری هستند، شیرینی مطلوبی به کیک می‌دهند. حالا مخلوط تخم مرغ و وانیل را به این مواد شیرین‌کننده اضافه کنید و به مدت سه دقیقه هم بزنید.

حالا زمان آخر اضافه کردن آرد جو پرک، آب و بکینگ‌پودر است. این مواد را با لیسک مخلوط کرده و در قالب بریزید. برای پیشگیری از چسبیدن مواد کیک به قالب می‌توانید از کاغذ روغنی یا کمی روغن و آرد کمک بگیرید.

انتظار این کیک رژیمی با جو پرک، کمی کشنده‌است

در مرحله‌ی آخر مواد را به مدت 40 دقیقه داخل فر قرار دهید و شاهد هنرنمایی فر باشید. بعد از این زمان می‌توانید کیک رژیمی با جو پرک را بدون نگرانی از چاق شدن نوش جان کنید.

میزان انرژی این کیک 910 کیلوکاری است که با توجه به هر اسلایس تقسیم‌بندی می‌شود. اگر این مواد را برای 8 نفر تهیه کنید باید 910 را به عدد 8 تقسیم کنید.

یک میان وعده سالم حق شماست

داشتن یک میان وعده‌ی سالم حق شماست. پس هر چه سریع‌تر برای تهیه‌ی این میان‌وعده دست به کار شوید. می‌توانید برای تزئیین این کیک رژیمی با جو پرک از شکلات تلخ استفاده کنید. شکلات را به روش بن‌ماری آب کرده و روی کیک بریزید. همچنین می‌توانید از پودر پسته یا بادام برای تزئین کمک بگیرید. ما در کیک خونه تلاش می‌کنیم محصولات سالم و مقوی را برای شما آماده کنیم اگر زمان کافی برای تهیه این کیک رژیمی را ندارید می‌توانید خودتان را مهمان گرانولابارهای کیک خونه کنید. این میان وعده‌ها نیز مقوی و سالمند.

در وبلاگ کیک خونه تلاش می‌کنیم شما را با دنیای جدید خوراکی‌ها آشنا کنیم. دستور پخت بهترین کیک‌ها و دسرها منتظر شما هستند. شما برای آشپزی و شیرینی‌پزی آماده‌اید؟

آدرس: خیابان خرمشهر، پلاک 60، طبقه 2، واحد 3 شماره انتقادات و پیشنهادات 09128303494
۰۲۱۹۱۰۷۰۲۵۶
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به کیک خونه می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین