در حال بارگذاری فایل ...
اپ کیک خونهدسترسی آسان‌تر

یکی از نکات مثبت در دنیای کیک‌ها، تنوع زیاد آنها در نوع و طعم است. البته به همان اندازه که تنوع کیک‌ها یک نکته مثبت محسوب می‌شود، کار ما را هم برای انتخاب از میان این همه کیک خوشمزه سخت خواهد کرد. تصور کنید که می‌خواهید برای آخر هفته یک کیک خانگی خوشمزه درست کنید و یا برای یک مهمانی یا دورهمی کیک سفارش بدهید. چیز کیک یا کیک شکلاتی؟ کیک میوه‌ای یا کیک اسفنجی؟ یا شاید هم یک کیک ساده! این‌ها سوالاتی است که در زمان انتخاب کیک به ذهنتان خطور می‌کنند. خب برای راحتی کار شما تصمیم گرفتیم تا در یک مطلب اختصاصی، 10 مورد از خوشمزه ترین کیک های خانگی پرطرفدار را معرفی کنیم.

1- کیک قهوه

معرفی خوشمزه ترین کیک های خانگی را با کیک قهوه آغاز می‌کنیم. این کیک به عنوان یک دسر عالی برای افرادی که عاشق قهوه و طعم و بوی آن هستند محسوب می‌شود. این کیک خوشمزه را می‌توانید در طعم‌های مختلف قهوه مانند ایرلندی، موکا و اسپرسو درست کنید.

2- کیک وانیلی

وانیل یکی از بهترین و محبوب‌ترین طعم‌های کیک در جهان محسوب می‌شود و به همین دلیل کیک وانیلی در لیست 10تایی ما قرار گرفته است. وانیل یک ماده چند منظوره است که به راحتی با مواد دیگر مانند شکلات، لیمو، توت فرنگی و... ترکیب می‌شود. علاوه بر این، کیک وانیلی دستور پخت ساده‌ای دارد و می‌توانید به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان، آن را بپزید و میل کنید.

3- کیک ردولوت (Red Velvet)

ردولوت یا مخمل قرمز یکی از خاص‌ترین کیک‌های خانگی است که در کنار طعم عالی دارای ظاهری فوق العاده و دل‌فریب هم هست. همانطور که از نامش هم مشخص است، کیک ردولوت رنگ قرمز جذابی دارد و برای مناسبت‌های خاص مثل ولنتاین یک گزینه عالی است. فقط کافیست یکبار این کیک خوشمزه را امتحان کنید تا طرفدارش شوید.

کیک ردولوت یکی از خوشمزه ترین کیک های خانگی

4- چیزکیک

کمتر کسی را پیدا می‌کنیم که با چیزکیک آشنایی نداشته باشد. چیزکیک یکی از پرطرفدارترین کیک های خانگی در تمام جهان است که به دلیل طعم عالی و خامه‌ای بودن محبوب شده است. چیزکیک انواع مختلفی دارد؛ چیزکیک آلبالو، چیزکیک تنوری، چیزکیک ژاپنی و چیزکیک نیویورکی. بنابراین حتما یک یا چند نوع چیزکیک وجود دارد که با ذائقه شما سازگار باشد.

برای آموزش پخت انواع چیزکیک به وبلاگ ما سربزنید.

 5- کیک شکلاتی

هر لیستی که بخواهیم از خوشمزه ترین کیک های خانگی تهیه کنیم، بدون هیچ شکی کیک شکلاتی پای ثابت تمام آنها خواهد بود. به سختی می‌توانید کسی را پیدا کنید که طعم شکلات را دوست نداشته باشد. بنابراین اگر می‌خواهید حس چشایی خود را راضی کنید، کیک شکلاتی یک گزینه ایده آل برای شماست. جالب است بدانید که روز 27 ژانویه در آمریکا به عنوان روز ملی کیک شکلاتی جشن گرفته می‌شود!

کیک شکلاتی

6- کیک خیس

بافت نرمِ کیک خیس که معمولا هم با شکلات ترکیب می‌شود باعث شده تا این کیک تبدیل به یکی از خوشمزه‌ترین‌ها شود. این کیک دستور پخت آسانی دارد و می‌توانید آن را در خانه درست کنید. کیک خیس به ویژه برای خوشحال کردن بچه‌ها یک انتخاب عالی است.

7- کیک بلک فارست (Black Forest)

کیک بلک فارست یا جنگل سیاه یکی دیگر از کیک‌های پرطرفدار و البته خاص است که از بهترین مواد تشکیل شده است. در پختن این کیک شیرین و خوشمزه از شکلات استفاده می‌شود و معمولا روی آن را با گیلاس تزئین می‌کنند. ظاهر جذاب کیک بلک فارست هر کسی را وسوسه می‌کند که امتحانش کند. پس اگر در خانه شما کسی در رژیم لاغری است توصیه می‌کنیم این کیک را از چشمان او پنهان کنید!

کیک بلک فارست

8- کیک لیمویی

کیک لیمویی با اینکه جزو ساده‌ترین کیک‌هاست اما در عین حال محبوبیت بالایی هم دارد. این کیک می‌تواند انتخاب خوبی برای موقعیت‌های مختلف باشد. کیک لیمویی را می‌توانید همراه با چایی یا قهوه میل کنید و یا حتی با ایده‌های جالب از آن به عنوان کیک تولد استفاده کنید.

9- کاپ کیک

کاپ کیک هم یکی دیگر از کیک‌های معروف و پرطرفدار است که اصالتی آمریکایی دارد. این کیک با نام‌های دیگری مانند کیک فنجانی و کیک یک نفره هم شناخته می‌شود. مهم‌ترین ویژگی کاپ کیک این است که در طعم‌های مختلفی تهیه می‌شود و از لحاظ تزئینات روی کیک هم گزینه‌های زیادی را در دسترس شما قرار می‌دهد.

10- کیک موزی

کیک موزی دارای بافت نرم و طعمی فوق‌العاده است و در عین حال به عنوان یک کیک مقوی شناخته می‌شود.

شما می‌توانید خوشمزه ترین کیک های خانگی را از اینجا سفارش دهید.

آدرس: خیابان خرمشهر، پلاک 60، طبقه 2، واحد 3 شماره انتقادات و پیشنهادات 09128303494
۰۲۱۹۱۰۷۰۲۵۶
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به کیک خونه می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین