در حال بارگذاری فایل ...
اپ کیک خونهدسترسی آسان‌تر

طرز تهیه چیز کیک یخچالی شکلاتی

ما در کیک‌خونه، طرز تهیه چیزکیک یخچالی شکلاتی را برای کسانی آماده کردیم که فقط ده دقیقه وقت دارند و حوصله روشن کردن فر را هم ندارند.

این دوستان می‌توانند با ۸ ماده اولیه دست به کار شوند، از طرز تهیه چیزکیک شکلاتی نهایت بهره را ببرند و خیلی سریع با نتیجه‌ای فوق العاده رو به رو شوند.

فراتر از یک خامه‌ای و شکلاتی ساده

این طرز تهیه چیزکیک یخچالی شکلاتی، از خدایان چیزکیک ۵ امیتاز کامل گرفته است و فراتر از یک چیزکیک ساده خامه‌ای و شکلاتی‌ست، درواقع سوپر شکلاتی به حساب می‌آید. اگر طبق دستور عمل کنید، متوجه منظورمان خواهید شد.

مواد لازم برای تهیه چیزکیک یخچالی شکلاتی در روزهایی که گَرد تنبلی به روی فر پاشیده‌اند

کراست (بخش خمیرمانند زیر چیزکیک)       لایه پنیری  
بیسکوییت اورئو کرم‌دار   ۳۶ عدد   پنیر خامه‌ای سه پیمانه
پودر کاکائو بدون شکر   یک قاشق غذاخوری   پودر قند یک و یک دوم پیمانه
کره آب شده   هشت قاشق غذاخوری   پودر کاکائو بدون شکر دو قاشق غذاخوری
        عصاره وانیل دو قاشق چایخوری
        شکلات آب شده دو پیمانه
        خامه زده شده یک پیمانه

اولین قدم: قالب چیزکیک را آماده کنید

قالب کمربندی ۲۳ سانتی برای این حجم از مواد بهترین انتخاب است، کف و کناره‌ها را با کاغذ روغنی بپوشانید و کنار بگذارید. اگر قالب کمربندی ندارید، قالب گرد ساده هم کارتان را راه خواهد انداخت، فقط خاطرتان باشد کف و دیواره‌های قالب را با سلفون بپوشانید تا هنگام جداسازی چیزکیک از قالب به مشکل برنخورید. اگر دوست داشتید ضخامت چیزکیک بیشتر باشد از قالب کوچکتری استفاده کنید.

کراست آمده تا همه چیز را خرد کند

برای تهیه کراست چیزکیک یخچالی شکلاتی کافی‌ست، بیسکوییت‌های اورئو را، بله همان نوع کرم‌دارش را تا جایی که می‌توانید خرد کنید، قطعا سریع‌ترین راه استفاده از خرد‌کن است، اما می‌توانید از کیسه‌های زیپ‌کیپ‌دار استفاده کنید و با وردنه و یا هر جسم سنگین دیگری که در دسترس‌تان است خردشان کنید، خلاصه، نتیجه مهم است، حتی یک تکه کوچک از اورئوها نباید سالم بماند. در ظرف بزرگی خرده‌های اورئو، کره آب شده و پودر کاکائو (مهم نیست اندازه دانه‌های کاکائو چه قدر باشد) را خوب ترکیب کنید. کره را می‌توانید به روش بن‌ماری آب کنید.

چیزکیک تنوری کیک‌خونه به خوشمزگی بهشت است، امتحان کرده‌اید؟

از موقعیت استفاده کنید

ترکیبِ آماده شده را به قالب انتقال دهید، مواد را به انتهای ظرف و دیواره‌های آن تا نیمه‌ی ارتفاع ظرف خوب فشار دهید تا محکم سر جایشان بمانند. قالب را در فریزر بگذارید، تا شما در حال آماده‌سازی لایه پنیری هستید، خرده‌های بیسکوییت و کره و کاکائو حالت کیکی شکل به خودشان می‌گیرند و کراست آماده می‌شود.

طرز تهیه چیز کیک یخچالی شکلاتی

نوبت ‌بخش شیرین داستان است

ابتدا پنیرخامه‌ای را هم بزنید تا شکل کرمی بگیرد، پودر قند و پودر کاکائو را اضافه کنید و باز هم بزنید تا بافت یکنواختی ایجاد شود، وانیل و شکلاتی که قبلا آب کرده‌اید و خنک شده است را اضافه کنید، خامه زده شده را به عنوان آخرین مرحله اضافه کنید و دوباره تا رسیدن به بافتی کرمی و یکنواخت هم بزنید. لایه کرمی آماده است.

طرز تهیه چیز کیک یخچالی شکلاتی

حوصله خرج کردن کمی سلیقه که دارید؟

کراست را از فریزر خارج کنید، لایه پنیری را با قاشق بر روی کراست بریزید و صاف کنید. قالب را به مدت ۴ ساعت و یا تا زمانی که خودش را بگیرد در فریزر قرار دهید. برای تزئین روی کیک چه فکری دارید؟ میوه‌های فصل؟ خامه؟ شکلات؟ به متن تزئین چیزکیک با میوه حتما سر بزنید و ایده بگیرید. اگر چیزکیک رادر یک وعده میل نکردید، در ظرفی در بسته به مدت دو روز می‌توانید نگهش دارید.

طرز تهیه چیز کیک یخچالی شکلاتی

واقعیتی تلخ اما شیرین

چیز کیکی که در قالب ۲۳ سانتی درست کرده‌اید، ۱۶ تکه مساوی خواهد شد و هر تکه‌اش ۴۴۷ کالری وارد بدنتان خواهد کرد. نوش جانتان.

چیزکیک آلبالوی کوچک کیک‌خونه  اینقدرها کالری ندارد و هزار بار خوشمزه‌تر است.

فوت کوزه‌گری

ادعا کردیم طرز تهیه چیزکیک یخچالی شکلاتی که برایتان آماده کرده‌ایم، متفاوت است و نتیجه سوپرشکلاتی خواهد بود اما نکته اینجاست که کیفیت شکلاتی که استفاده می‌کنید بسیار سرنوشت ساز است، درضمن حواستان باشد درصد شیرینی شکلات آنقدر زیاد نباشد که در همجواری با پودر قند نتیجه را غیر قابل خوردن کند.

اگر از طرز تهیه چیزکیک یخچالی شکلاتی استفاده کردید و نتیجه رضایت‌بخش بود، حتما به وبسایت کیک‌خونه  سر بزنید و نظرتان را برایمان بنویسید.

آدرس: خیابان خرمشهر، پلاک 60، طبقه 2، واحد 3 شماره انتقادات و پیشنهادات 09128303494
۰۲۱۹۱۰۷۰۲۵۶
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به کیک خونه می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین