در حال بارگذاری فایل ...
اپ کیک خونهدسترسی آسان‌تر

داشتن تغذیه‌ی متناسب از دوره‌ی آدم و حوا تا به حال یک دغدغه‌ی مهم محسوب می‌شود. از آنجایی‌که در آن زمان گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود نداشت و اکثر وعده‌های غدایی محدود به سیب و گندم بود، داشتن و رعایت کردن یک رژیم غذایی مناسب آسان‌تر بود. اما حالا با کشف خوراکی‌های جذاب و خوش طعم و گاها ناسالم، این موضوع چالش‌های فراوانی به همراه دارد. در این شرایط استفاده از میان وعده‌ سالم می‌تواند به کاهش اشتها در وعده‌های اصلی کمک کند و نگرانی افزایش وزن را کاهش دهد. ما برای شما یک لیست از 5 میان وعده مناسب تهیه کرده‌ایم که برای در رژیم‌های غذایی متفاوت، قابل استفاده‌اند.

آجیل‌، یک میان وعده سالم محبوب و لاکچری

چشمانتان را ببندید و همین حالا به مزه‌ی پسته، بادام هندی، بادام و بادام زمینی زیر زبانتان فکر کنید. یک ترکیب فوق‌العاده محبوب و البته کمی لاکچری؛ آجیل معمولا برای ما در دو مناسبت عید نوروز و شب یلدا تعریف می‌شود. این در صورتی است که از این تنقلات می‌توان به عنوان یک میان وعده سالم استفاده کرد. خوردن آجیل نه تنها برای تامین انرژی مورد نیار بدن موثر است، بلکه به کاهش خطر ابتلا به بیماری قلبی، پیشگیری از سرطان و افسردگی نیز کمک می‌کند. البته که خوردن زیاد این تنقلات می‌تواند موجب گرمی، جوش زدن و حتی افزایش وزن شود. پس از آن ور بوم نیفتید و قبل از جا دادن آجیل در رژیم غذایی کالری آن را محاسبه کنید.

نام آجیل کالری در 100 گرم
بادام بو داده 600
بادام زمینی 586
پسته بو داده 568
بادام هندی 574
تخمه آفتابگردان 570
گردو 654
کشمش 325

گرانولا بار، هم‌نشینی طعم‌های متفاوت در میان وعده سالم

اگر دوست دارید، بدنتان را به یک ضیافت به یاد ماندنی دعوت کنید، گرانولا بار را در میان وعده‌های خود فراموش نکنید. این میان وعده سالم که ترکیبی از جو دوسر بخارپز شده، عسل و خرماست، یک ترکیب فوق‌العاده خوش طعم را برای شما به ارمغان خواهد آورد. در بسیاری از رژیم‌های غذایی که توسط متخصصین پزشکی ارائه می‌شود، این خوراکی با ترکیب شکلات، کشمش و ... لحاظ شده است. اگر زمان کافی برای تهیه این میان وعده سالم ندارید روی کیک خونه حساب کنید. 3 نوع منوی گرانولا بار شکلاتی، کرنبری و کشمش و گردو در آشپزخانه کیک خونه با چاشنی عشق برای شما تولید می‌شوند.

میان وعده سالم

سیب و کره بادام زمینی، یک میان‌ وعده سالم و بدون دردسر

اگر مصرف آجیل را به دورهمی‌های شبانه و مهمانی‌ها موکول کرده‌اید و زمانی برای سفارش گرانولا بار ندارید، می‌توانید روی ترکیب سیب و کره‌ی بادام زمینی حساب باز کنید. همانطور که می‌دانید خوردن روزانه یک سیب برای سلامتی مفید است، حال اگر برش‌هایی از آن را با کره بادام زمینی ترکیب کنید، طعم خوراکی‌های بهشتی را خواهید چشید. فقط فراموش نکنید که کره‌ی بادام زمینی کالری بالایی دارد. پیشنهاد ما به شما به ازای هر یک عدد سیب، یک قاشق غذاخوری کره‌ی بادام زمینی است.

پای تونسی، یک شیرینی خانگی، مغذی و سالم

اگر دوست دارید یک شیرینی را به لیست خوراکی‌های محبوبتان اضافه کنید، می‌توانید از کیک خونه پای تونسی سفارش دهید. چرا این محصول را در لیست میان وعده سالم معرفی می‌کنیم؟ چون در تهیه‌ی آن به جز عشق، انجیر، کشمش و خرما هیچ شکری به کار نرفته است. علاوه بر این به دلیل وجود پرک بادام نیاز شما به آجیل را نیز برطرف می‌کند. چه چیزی بهتر از این که با یک تیر چند نشان را هدف بگیرید؟ پس زمان را غنیمت بشمارید و همین حالا برای خرید پای تونسی اقدام کنید.

میان وعده سالم پای تونسی

پودینگ چیا، مناسب برای هر نوع رژیمی

بسیاری از وگن‌ها و افرادی که رژیم کتوژنیک دارند، از این ترکیب به عنوان یک خوراک مقوی استفاده می‌کنند. چیا به دلیل داشتن فیبر کافی و آنتی اکسیدان به بهبود سلامت قلب هم کمک می‌کند. البته باید این موضوع را نیز در نظر بگیرید که پودینگ چیا طعم چندانی ندارد و به دلیل بافت ژله‌ای آن می‌تواند محبوبیت پایینی داشته باشد.

چرا میان وعده سالم بخوریم؟

شاید اگر در زمان آدم و حوا هم میان وعده‌های جذاب کشف می‌شدند، آن‌ها میوه‌ی ممنوعه را نادیده می‌گرفتند و با شیطان وارد مذاکره نمی‌شدند. حال که در زمان حاضر این تنوع و فراوانی طعم‌ها وجود دارد، می‌توانیم با خوردن مواد سالم در میان وعده‌ها وزنمان را کنترل کنیم و به یک تناسب اندام ایده‌آل برسیم. اگر شما هم جزء افرادی محسوب می‌شوید که به سلامت بدنتان اهمیت می‌دهید و پیشنهادی برای میان وعده دارید، آن را در نظرات با ما در میان بگذارید.

 

می‌توانید همین حالا سری به کیک خونه بزنید و خود را به مهمانی میان وعده سالم گرانولا بار، پای تونسی و یک فنجان قهوه دعوت کنید.

آدرس: خیابان خرمشهر، پلاک 60، طبقه 2، واحد 3 شماره انتقادات و پیشنهادات 09128303494
۰۲۱۹۱۰۷۰۲۵۶
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به کیک خونه می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین