در حال بارگذاری فایل ...
اپ کیک خونهدسترسی آسان‌تر

قبلا کیک میوه ای را امتحان کرده‌اید و آن را دوست نداشته‌اید؟ در این صورت، به هیچ وجه نباید این کیک را سرزنش کنید؛ در واقع این دستور پخت کیک میوه‌ای است که باید سرزش شود. وقتی می‌توانید به کیک میوه‌ای امتیاز بدهید که کیک پخته شده با دستور پخت یک سرآشپز حرفه‌ای را بخورید. حکایت کیک میوه‌ای، حکایت دیروز و امروز نیست و قرن‌هاست که مردم دنیا انواع این کیک را می‌پزند و حتی آن را هدیه می‌دهند! با این مقدمه برویم سراغ معرفی چند تا از خوشمزه ‌ترین کیک‌ های میوه ‌ای.

خوشمزه ‌ترین کیک‌ های میوه ‌ای

آشنایی با خوشمزه ‌ترین کیک‌ های میوه ‌ای

کیک های میوه ای محدود به مکان و زمان نیستند. این کیک‌ها در تمام نقاط دنیا پخت می‌شوند و محبوب هستند. حتی تفاوتی ندارد که در چه فصلی از سال باشیم، زیرا تهیه کیک های میوه ای با استفاده از میوه‌های متنوع امکان پذیر است. در ادامه با تعدادی از خوشمزه ‌ترین کیک‌ های میوه ‌ای آشنا می‌شوید.

کیک سیب

برای پختن یک کیک میوه ای پاییزی چه چیزی بهتر از سیب؟ کیک سیب یکی از پرطرفدارترین کیک‌های خانگی است که اتفاقا پختن آن کار راحتی است. ترکیب سیب با چیزهایی مثل کشمش و گردو، کیکی خوشمزه را خلق می‌کند که نمی‌توانید آن را دوست نداشته باشید.

 کیک شیفون توت فرنگی

دوست دارید کیکی تهیه کنید که طعم آن در بخش اسفنجی کاملا ساده و در عین حال بخش فیلینگ آن پر از توت فرنگی باشد؟ بدون شک کیک شیفون توت فرنگی به عنوان یکی از خوشمزه ‌ترین کیک‌ های میوه ‌ای دنیا، بهترین گزینه‌ای است که پیش روی شما قرار دارد. یک کیک اسفنجی شیرین با خامه و برش‌های توت فرنگی در لایه میانی!

کیک شیفون توت فرنگی

کیک آناناس

اگر شما هم عاشق میوه‌های استوایی به ویژه آناناس هستید و این عشق همه خوراکی‌های شما از نوشیدنی گرفته تا کمپوت را تحت تاثر خود قرار داده، پیشنهاد می‌کنیم حتما کیک آناناس را هم امتحان کنید. این کیک در کنار طعم شیرین و فوق العاده‌ای که دارد، از ظاهر جذابی هم برخوردار است. برای پختن این کیک که بافت نرمی هم دارد علاوه بر آناناس از چیزهایی مثل عسل و خامه هم استفاده می‌شود.

کیک اسفنجی گیلاس

کیک گیلاس هم یکی از کاندیدهای ما در لیست خوشمزه ‌ترین کیک‌ های میوه ‌ای است. شاید وقتی نام کیک اسفنجی گیلاس را بشنوید تصور کنید این یک کیک ساده است که با گیلاس، طعم دار شده. اما اینطور نیست! تکه‌های گیلاس در تمام بخش‌های این کیک متراکم می‌شود و آنقدر شیرین است که می‌توانید آن را بدون افزودن مواد شیرین کننده هم بخورید!

برای درست کردن انواع کیک میوه ای به وبلاگ ما سر بزنین

کیک اسفنجی توت و گل

اگر قبل از این هرگز خوراکی‌های شیرین را با استفاده از گل‌های خوراکی نپخته‌اید، متاسفیم که بگوییم تمام این سال‌ها را از دست داده‌اید! استفاده از گل‌های خوراکی مثل گل همیشه بهار‌ و پیچ امین‌الدوله در پختن کیک، حال و هوایی کاملا بهاری به آن می‌دهد. استفاده از توت و گل در پختن این کیک میوه‌ای یکی از شگفت انگیزترین دستورهای پخت کیک را شکل داده است. ضمن اینکه استفاده از خامه در این کیک، طعم آن را حتی خوشمزه‌تر از قبل می‌کند.

کیک اسفنجی توت و گل

کیک پرتغال

یک کیک میوه‌ای خوشمزه دیگر که مخصوص فصل‌های سرد سال است. کیک پرتغال علاوه بر طعم ملایم، ظاهر دلنشینی هم دارد. اگر بتوانید در پخت این کیک از آب میوه طبیعی و پوست پرتغال استفاده کنید، کیک شما بی نظیر خواهد شد.

کیک آشفته

کیک آشفته هم یکی دیگر از خوشمزه ‌ترین کیک‌ های میوه ‌ای است که احتمالا قبلا آن را امتحان نکرده‌اید. دستور پخت این کیک شامل ایجاد یک برج بلند از لایه‌های خوشمزه اسفنجی همراه با خامه است که در بین آنها از انواع مختلف توت از جمله توت فرنگی و شاتوت استفاده شده است.

کیک پشن فروت تمشک

اگر دنبال یک ایده برای استفاده از ترکیبات طعم دهنده منحصر به فرد در پختن یک کیک هستید، کیک پشن فروت تمشک بهترین پیشنهادی است که می‌توانیم به شما بدهیم. این کیک میوه‌ای شگفت انگیز، با مواد خاصی تهیه شده و در آن علاوه بر تمشک از میوه‌های دیگری مانند توت هم اسفاده می‌شود.

کیک آلبالو

کیک آلبالو نسبت به خیلی از کیک‌هایی که معرفی کردیم، کیک ساده‌تری است. این کیک خوشمزه مخصوص افرادی است که به ترکیب طعم ترش و شیرین علاقه دارند. برای پختن کیک آلبالو از ترکیب مربا و آب آلبالو با موادی مانند شیر و خامه استفاده می‌شود.

از اینجا می تونین خوشمزه ‌ترین کیک‌ های میوه ‌ای رو سفارش بدین

آدرس: خیابان خرمشهر، پلاک 60، طبقه 2، واحد 3 شماره انتقادات و پیشنهادات 09128303494
۰۲۱۹۱۰۷۰۲۵۶
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به کیک خونه می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین